Obecnie wiele firm stawia na to, aby prezentować się w oczach klientów, zarówno tych już pozyskanych, jak i potencjalnych klientów możliwie jak najbardziej profesjonalnie. W związku z powyższym dokładają wszelkich starań, aby zarówno marketing w firmie, jak i PR zewnętrzny były na najwyższym poziomie.

Jakie zatem działania są podejmowane przez przedsiębiorców, aby zyskać w oczach klientów? Przede wszystkim dążenie do tego, aby klient czuł się przez naszą firmę zaopiekowany. Co to oznacza? Otóż w przypadku na przykład biura rachunkowego, będzie to dzwonienie do klientów i przypominanie o konieczności dostarczenia dokumentów do rozliczeń. Kolejnym bardzo ważnym aspektem jest utrzymywanie kontaktu z klientem, a co za tym idzie, wysyłanie na przykład maili z życzeniami świątecznymi, lub też wręczanie upominków w postacie gadżetów reklamowych z logo i nazwą naszej firmy.

Jakie mogą to być gadżety? Na przykład kalendarze na ścianę, długopisy, czekoladki z napisem, kubki z logo firmy, a także bruliony. Wracając do czekoladek, to pewnie wielu z Was zastanowi się nad tym, o jakich czekoladkach mowa, skoro wasza firma nie zajmuje się produkcją słodyczy? Otóż chodzi o czekoladki reklamowe, czyli takie których wyprodukowanie możemy zlecić odpowiedniej firmie i na których będzie widniało logo naszej firmy.

W wielu przypadkach zamiast czekoladek, firmy stawiają na krówki, jednak ich spożywanie nie dla wszystkich klientów okazuje się być komfortowe, no jak wiadomo krówki lubią przyklejać się do zębów. W związku z powyższym rozdawanie czekoladek, może okazać się lepszym pomysłem.