Istnieje wiele sposobów na promowanie swojej firmy. Reklamy telewizje, prasowe i internetowe, tradycyjne działania marketingowe i PR-owe to podstawa działalności każdego nowoczesnego przedsiębiorstwa. Nie zawsze jednak zdajemy sobie sprawę, że w zapisaniu się w świadomości klientów pomagają również działania niekonwencjonalne, o których mało kto w ogóle myśli.

Drobne upominki, wręczane klientom przy okazji spotkań biznesowych, konferencji lub finalizowanych transakcji to skuteczny sposób, aby wzbudzić ich zaufanie i sympatię, a dzięki temu zachować ich przy sobie przez długie lata. Czekoladki z napisem dotyczącym satysfakcji i zadowolenia ze wzajemnej współpracy, które można rozdawać swoim kontrahentom, łatwo zapadną im w pamięć, zostaną potraktowane jako szczery, przyjazny gest.

W zdrowym biznesie chodzi bowiem o to, aby nigdy nie zapominać, że wymieniające się usługami osoby są nie tylko sposobem na zysk, elementem statystki, ale żywymi ludźmi, którzy pragną być traktowani z szacunkiem i życzliwością. Jeżeli nasze przedsiębiorstwo ma to na względzie, prędzej czy później wyrobi sobie dobrą markę, wzbudzając pozytywne skojarzenia. Jest to przykład dziedziny, w której uczciwość, osobiste zaangażowanie i ludzkie odruchy idą w parze ze skutecznością i wiarygodnością.

Drobne upominki, symboliczne drobiazgi lub czekoladki reklamowe są bowiem przede wszystkim cennym gestem, dzięki któremu każdy klient naszej firmy może odczuć, że nie ma do czynienia z bezduszną machiną korporacyjną, lecz z grupą szczerych pasjonatów, które oferują innym to, co potrafią najlepiej.